A new fresh year

Hej sötnosar :D
Nu gäller det. Imorgon är det nyårsafton. Vid 12slaget blir jag kaske tårögd eftersom det kommer kännas som en ny start där man sköljer bort alla dom problem från det förgångna året. Men mest av allt kommer jag att le stort för jag kommer ha min älskade Jonna bredvid mig och raketerna kommer att smälla vackert :)

Nu är det bestämt att vi först ska till Marlene och stanna där nån timme eller så och sen vidare till Jonna's pojkväns kompis Martin innan det blir midnatt så att det nya året blir med dom. Kommer säkert bli trevligt. Jag prövade min klänning för en stund sen och jag kan knappt vänta tills jag får bära den och känna mig extra fin.
Bestämde mig för att ta mina gympadojor istället för finskor eftersom det kanske finns en chans att man måste springa ifrån dumma människor som slänger raketer på en :P Hehe. Säkerhet först!

Jag och Jonna hoppas att ni har en underbar natt imorgon och att ni tar er hem säkert.
Kärlek är den största gåvan av dom alla
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0