baby, i love my life

Heeeeeeeeeeeeeeej :D:D:D:D
Det har varit en jättebra dag. Jag tror säkert att Jonna mådde bättre senare ;) Efter hennes filosofiprov så skuttade vi runt och skrattade konstant :D:D Hehe.
I och med jag inte hade provet idag så gick jag runt till stan tills Jonna var klar. Köpte in det min mormor ville ha och så hittade jag såna billiga ramar utan ram.. Hehe.. Låter lite sjukt "ramar utan ram" men ja :) Jag ska ju fixa så att min ena vägg i sovrummet ska vara täckt med foton på dom underbara personer som värmer mitt hjärta :D
Just det ja! I sista sekunden innan jag återvände till skolan köpte jag M&M's till Jonna för att jag var så stolt över henne för att hon trots allt var och gjorde filosofiprovet idag :D Hon blev glad som attans och sa att hon tänkte fråga mig att jag skulle köpa nåt gottigott men hon behövde inte säga det, jag visste det ;) Hehe.

Sen kom jag hem och tittade på Vänner (SÅKLART), käkade lite och stack till mormor. Hjälpte till där lite. Stack till Konsum och köpte ostbågar till mig som jag ska ha ikväll när jag äntligen kan chilla ut lite :D

Nu ska jag kolla runt lite på internet. Ha det bra snöflingor!

Ät inte gult snö.
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0