:)

Hej nattpeople!

Jag var på burlövs center (det heter väl så?) idag med mamma, pappa och min broder Jesper.
Pappas generösa sida kom fram och han finfina plånbok dök också upp. Det är härligt när det händer. Han köpte 2 klänningar till mig, ni vet dom nya från Gina? Och så köpte han en jättegullig tröja från Cubus :D Tack!

Filip och jag lekte med Heffner och Holly, hans kaniner, och så kollade vi på tv. Vi har alltså inte gjort något speciellt vilket var sååå skönt! Båda var väldigt trötta och var halvdöda hela dagen. Kärlek är fint :)

Jag måste börja plugga nu, haha. Kom hem för bara en halvtimme sen.
Dilek kan nog det mesta till provet så hon kommer också lära mig en massa dom 20 minuterna på bussen till skolan imorgon.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0