Fredag

Hej hej hemskt mycket hej!
Dileks pappa brukar säga så ;D

Vid 10.00 imorse åkte vi till mormor och morfar. Det var jättetrevligt att träffa dom och så lekte jag massa med Amanda som åkte ifrån mig idag :(
Efter besöket hos mormor och morfar så träffade jag upp Dilek i stan. Jag köpte 4 tröjor :) Dom är finfina. Affärerna stängde ganska tidigt så jag och Dilek åkte hem till henne. Vi träffade Azra på bussen så vi bestämde att hon också skulle med hem till Dilek. Filip var också med ikväll. Vi spelade en massa kortspel. Det var trevligt. Nu är jag suuuupertrött och ska snart stänga av datan sen kolla lite på sex and the city. Jag kan ju se det när jag vill nu :D Tack Filip!!
Imorgon blir det barbesök med Filip, mina brödrar och deras vänner. Vi hörs imorgon :)

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0