GOMORGON SVERIGE!

Eller inte.. Jag sitter hemma hos Dilek, vi har precis kollat på space chimps. Roligt film :) tjockisar is the shit. Hur kommer det sig egentligen att tjockisar alltid ska vara roliga i filmer?

Igår gick proven jättebra! Så jävla härligt att det i alla fall blev G på allt. Jag som hade sån ångest.
Efter skolan var jag med Filip, vi kollade på film och en dokumentär vilket var skoj :) Som ni kanske märker kollar vi alltid på tv. Men det är trevligt :)
Ni skulle ha sett Heffner och Holly igår, Filips kaniner. Dom blev så glada när jag kom ner till dom. Eller ja, dom var nog glada över godiset men jag vill så gärna tro att dom älskar mig jättemycket. Låt mig tro det! :)

Dagen har endast innehållit min bästa vän Dilek. Vilket är sjukt skönt, hon är den bästa.
Vi ses bitches!

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0