gonatt

Hejsan!

Förlåt att jag inte har uppdaterat så bra men jag har varit så otroligt trött dessa senaste dagarna.
Dilek är fortfarande jättesjuk. Har varit med henne hela dagen, vi har bara legat i hennes säng och pratat. Vid 6 tiden så gick Dilek och hennes föräldrar till Dileks mormor för att fira Danuta, Dileks mamma. Puuh, mycket Dilek där ;)
Så jag fick en stund till att sova men hade tyvärr mardrömmar igen. Har haft det dom senaste nätterna och det är därför jag inte sover så bra.
Imorgon har jag körlektion igen, vid 11-tiden. Får se hur det går, snöar massa ute och jag är megaorolig med tanke på att det gick så dåligt för mig i tisdags och då var det inte ens halt på vägarna :(
Aja, jag får helt enkelt se hur mycket snö det kommer tills imorgon.
Filip ska komma hem till mig en stund imorgon, vi ska se på film och mysa. Var inte i skolan idag och ska inte heller dit imorgon. Hehe, jag är verkligen jättetrött och känner i hela mig att jag inte klarar av att gå i skolan. Tråkigt nu när det bara är så få dagar kvar till jullovet.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0