Hejhejhej :)

Igår var jag med Dilek. Vi satt på hennes rum och drack lite öl och pratade :) Vi bestämde oss för att åka till Marlene där en pojke vid namn Björn också var, Vi satt mest och pratade och drack. Jao, det var väl trevligt. Vid halv 2 skulle vi dra hem men bussarna hade slutat gå så vi fick vandra hem. Men det var faktiskt ganska skönt att gå lite efter all öl. Väl hemma fick jag min efterlängtade mat. Jag var så sjukt sugen på mat, det var helt otroligt gott. MUMS!

Idag ska jag träffa Dilek igen, vi ska bara äta en massa och ta det lugnt inför imorgon. Det är ju nyår imorgon. Vad ska ni hitta på? Själv vet jag inte vad som händer, jag får helt enkelt se under dagen. Men självklart firar jag med Dilek :)
Ha en fin dag då hörs vi kanske ikväll när jag är hos Dilek.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0