Julafton

Hej och God jul på er :)

Min dag har varit bra, ätit och spelat tv-spel. Filip var här en stund innan idag. Mys <3
Ska kanske träffa Dilek lite senare. Hon sa att hon har ätit så mycket att hon håller på att dö, så vi får se sen ^^,
Har inte alls något att säga idag. Men jag kan berätta vad jag fick i julklapp.
Sex and the city boxen av Filip. Vinglas av min bror Jesper, ska snart på en Mp3 av min andra bror Jerry. Sen fick jag 1000 kr och ett par skor av mamma och pappa och av Filips föräldrar fick jag 200 kr på kicks och en tvål. I tvålen finns det en ren ^^,



Här har ni det :D och ja, V6 fick jag också av Filip.
Jag luktar äckligt i munnen.



Längtar som fan tills imorgon då min syster kommer. Jag saknar dom så mycket!
Dilek och jag ska också ut på morgonen vid 10 och handla kläder. Varför vi ska ut så tidigt är för att min syster kommer vid 12 så jag vill vara hemma i alla fall tills 13 :)
Ha en fortsatt fin dag.

/Jonna

Kommentarer
Postat av: Tomteeeeen

Du fick faktiskt toaspray osså!!!

2008-12-25 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0