kände ni vibbarna Skåne?

Hejhej :)
Fick ju besök av Moder Jord inatt. En jordbävning. Helt otroligt. I Sverige?! Mamma sa att det har varit några små då och då men denna var störst på 100 år. What's going on? :(

Åh, min älskade piercing är ju borta. Och Jonna, du vet ju hur dum jag ser ut när jag ler och så kollar man på den nya piercingen samtidigt så ser det ut som 2 idioter som ler :P Hahaha...

Helgen var trevlig :) Tania blev glad över sin nya Abba-skiva hon fick av mig och vi var igång hela kvällen ^^, Hehe
Imorgon har jag prov. Den som Jonna hade för hm, 2 veckor sen? Flickan får hjälpa mig med att leka duktig tycker jag :)

Snart jullov, sen jul och snart, så snart år 2009 <3 Ett nytt år :) refreshments. Jag har beställt Jägermeister och det ska bli så gott! :D Hehe. Ah, jag ska nog gå och chilla lite med mamma. Puss

Drick inte när du är minderårig och drick inte för mycket
//Dilek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0