Måndag

:) TJOHEJ!

Kom till skolan idag och jag och Dilek letade upp vår lärare för att fråga vart provet skulle vara. Han sa att vi kunde ta det direkt. Vi var klara på 10 min. Skönt! Efter skolan ville Dilek på jakt efter en ny piercing. Hon tappade sin förra i helgen på Tanias fest. Hon köpte en piercing med en smilegubbe på. Jag tycker den är jättesöt medan Dilek inte är så förtjust i den. Men det kosta faktiskt bara 50 kr. Rea! Ja, fyfan vad vi älskar rea. Kvinnornas bästa vän.

Dagen har spenderats framför Dileks tv. Vi låg där i soffan i 7 timmar skulle jag tro :) Vi kollade på nya Batman filmen idag. Lite sena, men vad gör det?  Vi båda två tyckte den var jättebra.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0