Snart jul

Hejhejhej!

Jag ligger i sängen och njuter för fullt av sängvärme :D Härligt som fan. Imorgon är det julafton, Filip ska komma hit en stund på dagen och umgås :) Ska bli trevligt. Imorgon blir det julfirande med mina brödrar och föräldrar. På torsdag kommer min syster, hennes pojkvän och AMANDA :D:D:D Världens finaste unge <3 Hihihi, ska bli så kul att träffa dom alla.
Så detta år firar jag jul två gånger. Men det gör faktiskt ingen, min familj är bra!

Idag har jag varit i stan med mamma och det var hur kul som helst. Jättelängesen det bara var hon och jag. Vi ska bara få vars en julklapp i år så idag fick jag välja vad jag ville ha. Självklart ville jag ha skor. Och dom är så sjukt fina! :D Jag är kär.
Billiga och braiga ^^ Hihi.
Jag har också träffat Dilek en stund idag. Vi låg i henne säng och gäspade :)
Jag är så glad, otroligt glad.

Och som ni ser så ha Tomten kommenterat i bloggen, hihi. Jag har varit en snäll flicka i år. Kanske.

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0