Söndag

Hejsan söndagströttamänniskor!

Mami väckte mig kl 9 imorse och sa att vi skulle åka snart. Vi skulle hem till mormor och morfar :) Älskade mormor och morfar <3 Jag var sjukt trött hemma hos dom så jag satt bara på en stol och stirrade ut i luften. Mormor gav mig 50 kr och säger  "det är inte mycket Jonna, men det räcker i alla fall till lite godis" Haha, detta säger hon nästan varje gång hon ger mig pengar ^^,
Morfar gick runt och försökte sätta på sin rakapparat som inte fungerade. Han var irriterad på att han inte kunnat raka sig nu när han skulle få besök. Dom kollar Filip för Nisse och sa att ifall Nisse inte följer med nästa gång så ska mormor ta taxi till honom och slå honom :) Min mormor är jättesnäll!
Det var kul att träffa dom. Gör det inte alls ofta för att dom bor långt bort.

Ska hem till Filip lite senare idag och väl där ska jag nog sova :D Haha, jag är så trött!
Jag hör av mig ikväll när jag har kommit hem igen.

Puss!
/Jonna






Kommentarer
Postat av: Alida

Skulle du vilja ha en ny header/design ?

Det ända du måste göra är att länka mig.. hör av dig om du är intreserad <3

2008-12-07 @ 15:29:31
URL: http://aliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0