Söndag

Hej kalaspuffar! :)

Igår var jag ju med Filip och det var väl helt okej. Var inte så mycket med Filip. Han sov och om han inte sov så halvsov han ^^, Så jag låg i hans säng och läste lite och tittade på tv. I min ensamhet.
Ska träffa honom idag igen, hoppas på att han inte är så trött idag som igår för då går jag ifrån honom :)
Jag vet, jag är jättesnäll!

Ska träffa Azra kl 16.00, vi ska till Ö&B och leta efter tomteskägg. Azra är inte så nöjd med sitt nyvarande skägg ;D
Azra och jag bor på samma gård. Vi är sjukt coola.
Vet du, jag saknar tiden då det bara var du och jag. När vi lekte pangpang eller var på stranden i ösregnet och sjöng barnsånger. Jag hade så jävla kul!
Puss på dig finaste vännen.

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0