söt kaffe och orientalisk musik

Hej på er, små tomtenissar :D
Jag vaknade nyss och gick direkt till kaffetermosen och sen vidare till datorn. Igår var jättetrevligt. Var hos min mormor och lagade julmaten så då blev det att själva ätandet blev rätt så sent. Men mysigt var det verkligen :) Fick 1 000 kr :D WOHO. Var helt orolig för att jag inte skulle ha ordentligt med pengar till Sthlm, men nu är min oro helt borta!
Fick nya bilder på min brorsdotter igår och hon är helt WAAAAAAAAH galet söt! Hon har lyckats få svart hår och min brors intensiva blåa ögon. Det är verkligen något extra :) Mina föräldrar ville ju att jag skulle få till min mammas gröna ögonfärg men jag fick färgen av pappa istället, mörkbrunt. Ah, jag ska inte klaga. Jag kan leva genom Ada lite. Hehe.

Vi hann inte äta laxen igår så vi ska iväg till mormor idag igen och äta god mat :)

Just det ja! Jag och Jonna var helt förberedda på att sticka till stan precis när dom vanligtvis brukar öppna affärerna när Jonna's mamma skickar sms och säger att julrean börjar inte förens imorgon och att i princip allt har stängt idag! Vilkte bakslag! Vi hade ju planerat det så länge :( Men man får aldrig vänta för länge på något gott. Hihi.

Puss på er
Ät frukost, jag har hört att det är nyttigt
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0