sthlm

Hej sötnosar.
Jag har verkligen inte varit pigg på att skriva i och med att jag börjar bli sjuk =( Jobbigt värre. Hoppas bara att det går över helt tills det blir jullov. Vill ju inte råka missa några smaskiga äventyr!

Idag ska jag klampa mig till centralen och hämta mina efterlängtade biljeter till Stockholm, 3 jan- 11 jan. GOSH, jag ska träffa Ada för första gången! Hon kommer säkert sova första gången i och med jag anländer så sent som kl 11 på kvällen, så fridfullt ^^, Hehe.
Därefter blir det ett besök på stadsbiblioteket med älskade Jonna. Vi ska vara duktiga och låna dom böcker vi behöver för att göra 2 arbeten. Jag måste i samband med det skaffa ett nytt lånekort =/ har tappat bort den för andra gången. Jag är så himla duktig, tycker ni inte det? :P Hehe...

Ha det så bra
Ta på er varma kläder
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0