Tamagotchi

Hejhej sötungar :)

Jag ska strax iväg till Arlöv till Björn men jag hinner ta och skriva ett snabbt inlägg. Var på bio igår och såg den där filmen där jorden håller på att gå under. Jag fick lite panik faktiskt och de kom en tår nån gång i filmen. Den var lagom bra :)

Jonna passade tamagotchi'n några dar men hon råkade döda den så nu har vi en ny bebis som heter Keno :P Hehe. Ni vet väl vad en tamagotchi är? Det är en sån liten maskin där man får rätt så konstiga djur som man ska mata och uppfostra dom. Fick den i present av Jonna fö nåt år sen men jag var inte så snäll mot den och sen dog batterin, men nu var jag ju ute och köpte nytt liv i den :D Hihihi.

Näh, ni får ha en fin söndag sötungar.
Don't drink and drive
//Dilek

Kommentarer
Postat av: azra

najs att den heter likadant som brorsan. haha.;D

2008-12-28 @ 20:00:19
URL: http://pukic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0