vintersol

Hejhej!
Idag ska jag iväg och köpa ett par mysiga skor utan nån som helst klack. Härligt. Jag gillar ju klackar men jag känner mig så himla vuxen i det. Plus att jag säkert kommer behöva ett par riktigt härliga skor när jag ska åka till Sthlm. Kommer säkert bli många promenader med min brorsdotter :) Can't wait!

Det är underbart med sol på vintern. Då känns det lite mindre deppigt. Jag är en person som knappt överlever utan sol. När jag inte har min sol så har jag min bästa vän som värmer mig med sin kärlek. Love to you, Jonna :D

Senare idag ska jag till min mormor och hjälpa där lite. I am the handy man :P Hehe. Därefter en kväll med Jonna. Har längtat efter den tjejen så det är inte klokt!

Ha en fin och solig dag sötnosar
Sätt stenar i era fickor så ni inte blåser iväg
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0