5 nov :)

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ SÖTNOSAR! :D
ÅH, jisses, ni kommer bli så sura på mig :( Jag hade ingen internet för att kabeln hade glidit ut! :O Ahh, jag är verkligen ledsen för att jag inte har bloggat på flera dar. förlåt.
Nu läger vi det bakom oss :) hehe
Jaa, som sagt var jag och jonna uppe hela natten för att uppleva historia. Äntligen har jag något att säga till mina barnbarn: "när jag var liten...." :D

Mamma har nästan stickat klart en finemang mössa till mig och jag tänkte att jag skulle börja virka min halsduk då men vi hade en oerhörd trubbel med garnet. Someone hade liksom låtit det bli knutar och grejer så vi pillade med det i en timme. Jag kom på en amazing tanke! Det var så att båda ändarna kom tillbaks till varann hela tiden och var knutna ihop och så, så tänkte jag att garnet kanske gjordes i Kina, för dom har oftast ett budskap i allting. Så vi säger att båda ändarna är kära i varann och bådas liv invaderar den andres, det blir problem (knutar) och man löser dom. Kanske inte snabbt, men det går att fullborda :) Mamma och jag är bevis på det eftersom vi fick upp allting till sist (puh)

Det var mer jag ville berätta, men jag är väldigt glömsk av mig. Fråga Jonna bara. :P
Puss
/Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0