Beauty and the beast.

Hejsan!

Skoldagen var helt okej. Sista lektionen var inställd vilket var väldigt skönt :)
Jag har precis kollat klart på beauty and the beast. Hittade filmen på youtube! :D Det var väldigt längesen jag såg den. Det finns även andra Disney-filme på youtube om ni blir sugna på att kolla.

Dilek är hos Daniel idag och ska senare till Tania och sova där. Men mer om det kommer hon säkert berätta imorgon.
Imorgon ska jag och Dilek ha möte med vår handledare om projektarbetet. Vi hade gjort ett jättebra tidsschema men vi har totalt struntat i den. Så nu ligger vi efter som fan. Men ja, vi får ju bara ta igen det när vi får tiden.
Det är väldigt mycket pågång i skolan nu dom sista veckorna innan jullovet.

Imorgon ska vi ha gjort klart hemtentan i filosofi så jag ska fortsätta på den nu :)


/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0