Dagen efter..

Gomorgon finfina läsare :)

Tack för era fina kommentarer. Ska godkänna och svara på dom senare idag. Men vet någon hur man svarar? Tacksam för svar! :)

Igår var riktigt roligt. Jag och Dilek var först hemma hos henne fram till 21.00 typ sen åkte vi till en bar men där var fullt med folk så vi gick vidare till en annan bar som nästan var tom. En väldigt mysig bar! Tack för igår alla, ni är verkligen skitkul :D. Dilek berättar säkert mer lite senare.

Idag ska jag vara med min älskade pojkvän. Vet ni vad han tänkte göra? Jag var så ledsen att jag inte hade vunnit Kenzas tävling om 500 kr på kicks så han tänkte köpa ett presentkort till mig på kicks så jag kunde få mitt smink :)
Baby <3 du är så bra. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag men jag antar det bli tv-spel och film. Det regnar jättemycket idag. Tråkigt ju, vi skulle egentligen åka in i stan.
 
Nu måste jag fortsätta städa sen ska jag göra mig klar och gå hem till Filip. Vet ni, han bor bara 5 minuter från mig. Skitbra! :)
Vi hörs när jag kommit hem till min baby.

Puss på er <3
/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0