Dansband?

Hello.
Satt och kollade på den dära dansbandstävlingen på svt1. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det :p föredrar egentligen inte bandsbandslåtar men jag får ändå lust att dansa? Haha.
Ah....det här med snarkning och mig..... jo, jag får väl avslöja det. Det Jonna menade var att jag en gång i tiden snarkade lika mycket som Jonna's papi gjorde igår... och jag skrämde Jonna som tusan! Hon trodde att jag hade blivit besatt av något eller så :p Hahaha. Nja, det är nog det näst värsta Jonna har fått vara med om när hon har sovit här.
Det absolut värsta måste ju vara då jag var en dum liten flicka och rakade av ögonbrynen och la mig med kajalritade ögonbryn och vaknade tätt intill Jonna UTAN dom :D Hahaha.

Som sagt var Simba här idag :) Han var fluffigare än ever! Gulligull på den lilla vita pudeln. Får mig glad varenda gång!
Siggy verkar vara helt älskvärd och ha den peronlighet man vill ha hos en katt, engagemang :P HEHE. Dom flesta katter tippar ju bara förbi en och försöker inte få till ett fint förhållande :P

Ha en fin lördagskväll och ät inte för mycket solrosfrön (blir alldeles för saltigt om läpparna)
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0