Dove

Jag blev precis klar med pluggandet. Drog ut på det hela tiden. Hehe, jag är otroligt lat. Men nu är det i alla fall klart och det är väldigt skönt. Det blev inte det bästa jag har gjort men det måste bli ett VG. Tycker jag ^^,
Kom att tänka på att det finns dove body milk med gurka? Tror att det är med gurka. Sååå imorgon ska jag ut och köpa den för den luktar så sjukt gott!. Ska även köpa något till Filip. Han vet vad det är men jag är inte så säker på om jag kan skriva ut det i bloggen. Är kanske lite pinsamt? Äh, jag vet inte så jag låter bli att skriva något. Nu är ni allt nyfikna?
Skulle inte jag ha varit för det är inte alls kul! Haha.
Jag har jättetråkigt och vill faktiskt ut och promenera men har tyvärr ingen att promenera med och att gå ut själv vid denna tiden i Malmö är inte så lockande :) Typ värsta farligt.

Märker ni att jag har tråkigt? Det är inte alltid så kul att vara ensam.
Igår när jag var ute med Azra så kom det fram några småpojkar till oss. Dom var kanske 10 år. Dom frågade efter en tändare så dom kunde tända en cigg. Sorgligt. DAGENS SMÅPOJKAR. fy fabian!
Haha, jag ska sluta nu. Gonatt kära läsare. Våra få läsare <3

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0