En high 5 & 1 falafel

Heeej!

Idag är det tisdag och det innebär att jag har varit ledig ifrån skolan idag. Härligt! Ska hem till min Filip senare idag :) Det ska bli kulig. Vad vi hittar på uppdaterar jag om ikväll.
Papi kommer hem vid halv 5. Om jag är hemma då ska jag försöka övertala honom att köpa Timbuktu´s nya skiva, en high 5 & 1 falafel. Den kostar ju faktiskt bara 99 kr på skivlagret nu :D Hihi. På fredag ska jag till min älskade syster som bor i småland. Hon ska också få sin kattunge på fredag! Ska bli så jävla roligt att träffa alla och få mysa med en kattunge i två dagar! Och om jag får tid på lördag ska jag hem snabbt till Dilek och träffa Simba som Dilek får passa över dagen. Fyfan vad jag saknar den hunden.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0