En lång lång tid

Jag sitter hemma hos Filip nu. Vi har precis ätit middag :)
Lite ont i magen efter all mat.
Jag och Filip har varit ihop i 8 månader idag. Han köpte sex and the city filmen till mig.
Tack baby <3
Och han fick päronglass av mig. hihi


Dilek har fortfarande inte internet men ska hem till en vän ikväll så hon kommer troligtvis skriva ett inlägg då.
Om hon inte gör det ska jag skälla på henne imorgon ;)

Dilek och jag går i samma klass på Cybergymnasiet i Malmö. 3:dje året. Det är väldigt skönt att stundenten är såå nära men samtidigt jobbig för att vuxenlivet kommer så fort att jag ibland inte hinner andas.

Positiva saker med vuxenlivet är eget hem och framtida barn :)
Hihi, ska bli sjukt kul att flytta hemifrån.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0