fin höstlördag

Hej på er.
Det var supertrevligt igår med Jonna. Fast det var lite ångest att Resident Evil-filmen var så himla kort?! Fan =( Man vill ju inte att skönheter ska sluta för tidigt. Njaja. Efter filmerna spelade vi lite Worms på PS, kul kul!
Idag vaknade jag rätt så sent med tanke på att min kropp är värsta sega godiset. Ringde Jonna och frågade om hon ville hänga med till Mobilia och bara sådär PUFF var hon fylld med ny energi. Hehe.
På vägen dit stannade vi för att gå in på 2 second hand affärer. Underbart. Klart det finns mängder med plagg och saker man inte vill köpa men oftast hittar man saker som är i nyskick och för en billig slant så har man ju åot som inte alla går runt med i stan =) Vi fastnade vid böckerna som vanligt så det blev påfyllning med underbara böcker, både på min och Jonna's hylla.
Ikväll ska jag titta på Star Wars på danska kanalen :D Minns dock inte vilken av filmerna. Men det gör inget, alla är ändå roliga att titta på en lördagskväll.
xxx (Det är kisses på engelska. Inga snuskerier här inte!)
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0