Gotland

Gókväll.
Ikväll ska jag se Guldkompassen. Har ju fortfarande inte sett den :P Får hoppas att den uppfyller mina krav!
Jag och Jonna var ju på den här Sacomässan igår och där hittade jag Gotlands högskola. Det låter fantastisk. Jag vill ju bli arkeolog. Mjo, jag vet att den branschen är svår och att man är arbetslös det mesta av tiden, mendet är vad jag vill göra, så jag ska kämpa om det så kräver att jag t om blir hemlös! :)
Var var jag? Jo, Gotland. Jag har kollat runt lite. Visste inte så mycket om Gotland innan men tydligen så är det många turister som åker dit? Verkar vara ett underbart ställe. Jag vill hellre dit än Lundsuniversitet men rädslan för att inte känna någon där samtidigt som jag säkert kommer att bo för första gången själv, det är skrämmande. Jag vet ännu inte vlken jag ska välja. Only time will tell... Haha, lite sådär sagoliknande :p
Ska nog ta och göra lite manikyr och pedikyr innan jag gosar ner mig i täcket och tittar på Guldkompassen.

Ha en underbar kväll Sverige (egentligen hela världen? :))
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0