Harry!

Hello på er ^^
Harry Potter - Halvblodsprinsen, är filmen ute snart eller? Råkade se en snabb nyhet på internet idag =/
Njaa, Harry Potter känns ju lite töntigt men ändå inte. Jag rår inte för att jag gillar böckerna och filmerna. Hehe.

Som Jonna sa var det första advent igår. (jag är lite sent ute i och med klockan är över midnatt :P)
Är det något speciellt med advent? Alltså, är det bara count down för julen eller? =/ Ahh, jag är inte så bra på såna grejer. Jag har alltid firat julen men vi har bara tänt adventljus enbart ett år, för två år sen tror jag. Mysigt med stearinljus and so men min familj brukar ändå tända vanliga ljus när vi ska ha det lite extra myspys. Hihi.

Jag drog med Jonna hem till mig idag efter att jag var hos min mormor och hjälpte till att julpynta. Får komma dit imorgon igen, mucho to duo, ya know ;) Jonna och jag tittade på Madagaskar 2 som bara var sååå himla coool :D "i like to move it, move it" Jag älskar det! :D

Nu är det helt klart bestämt att jag ska till Stockholm i början av januari. Besöka mina bröder, Moa och Ada. Helt wunderbart! Jag vill åka nu nu nuuuu!! :D:D:D
Det är säkerligen kallare där än här i kära Malmö, men jag tror att jag kommer njuta av varenda sekund där. Komma ifrån lite, inte för att jag har något särskilt att deppa över men känns ändå skönt att andas ut och sakna sitt vardagsliv lite. Tycker inte ni? :)

Ska nog lägga mig nu. Det blir att vakna kl 10. Eller kanske så börjar jag läsa en ny bok. Love books <3

//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0