Hej! :)

Nu har jag pluggat klart. Ska bara renskriva allt. Men det får bli lite senare.
Ingen vill berätta för mig hur dom mår fast jag frågade så snällt i förra inlägget :(
Jag mår i alla fall fortfarande bra. Kanske lite för bra? Hihi.
Ligger i min säng och lyssnar på Marit Bergman. Underbara Marit <3

Ehm ehm ehm.. JA! en sak kan jag dela med mig. Amanda har lärt sig att skrämmas, hon säger något i form av "bääähraaar" något sånt. Sjukt gulligt! Min syster sa hela tiden i telefonen "men vad du skräms Amanda" och så skrattade Amanda och sen skrämdes igen :)
Jag åker till dom imorgon kl 15.00! JAG SKA PUSSA IHJÄL DIG AMANDA. Eller inte, men mycket pussar ska det bli.

Det finns en tävling på Kenzas blogg. Jag tävlar aldrig, känner mig inte så tursam. Kan man säga tursam? hrm.
Men ja, känns onödigt när man ändå inte vinner :( men ni andra som tävlar. Lycka till!

/Jonna

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej

läste din kommentar på kissies blogg. .

den blåa linjen är för de besökare som kommer tillbaka och läser din blogg. . det är dina ttrogna läsare. den röda är hur många som har klickat in sig på din sida under den dagen .. tror att det ska vara så. Hoppas att du blev lite klokare =)

2008-11-20 @ 22:24:13
URL: http://ferraribil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0