Indien

Hej älskade internetnördar :)
Ah, det var oerhört längesen jag var inne och skrev nåt men jag har faktiskt en anledning. Tyngdkraftlagen! Jag har varit så trött så trött så jag har inte ens orkat starta datorn därhemma :( Men kära Jonna har varit flitig som en myra ser jag ;)
Jao, som sagt var jag hos Daniel igår. Vi kollade på Saw 4 och mina förhoppningar blev klart uppfyllda till max! Klart var det en massa äckliga scener, det är ju Saw-filmernas ultimatum, men denna gången fick man tänka väldigt mycket för nu kopplar dom ihop i princip alla föregående filmerna.
Sen så var jag och sov över hos Tania. Det var helt underbart. Hon hade sett filmen Mamma Mia och älskade den så jag hakade på och kollade. Helt underbar. Trots att det finns sorg i filmen så blir man otroligt glad! Ett måste att se en av dom här mörka vinterdagarna vi har framför oss.
Hos Tania är det otroligt fint. Prylar från världens alla hörn. Jag vet egentligen inte om dom är köpta här eller utomlands men jag älskar den här orientaliska (?) känslan. Det får mig att tänka på att jag vill börja min resa ut i världen. Se vad det här klotformade stället har att ge. Just nu är Indien min besatthet så troligtvis blir det ett besök i affären Indiska. :P

Sköt om er.
//Dilek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0