Jag blev vit :(

Hej frusna läsare.
Nu är jag i skolan utan Jonna. Jättetråkigt :(
Provet gick bra för mig också :) men jag skriver alltid för snabbt så det tog bara en kvart så nu vandrar jag i en tom skola (knappt några finns på skolan på fredagarna)
Jag försöker ju sluta röka och jag köpte såna megadyra plåster. Dom funkar bra men när man inte har nåt att göra så blir det fortfarande att ta till ciggen. Jag var dum att efter provet gå ut i snöstormen för att köpa en cigg :P Jag vet, jag är världens dummaste.
Snö och vinter är inte världens jobbigaste men det är inte kul utan att ha någon att pussas med, och det är svårt att röra sig med alla lager kläder :P Hehe.

Längtar till julrean som f-n! Fynda, fynda :D Men jag är ju rädd att jag ska dö av alla slag galna prylälskande kvinnor kommer ge mig när jag försöker ta mig fram i affärerna. Ni får hålla tummarna för mig så håller jag tummarna åt er ;)

Ah, hoppas att du har det jättekul hos din syster Jonna. Pussa Amanda från mig. <3

Gå inte ut i snöstormen
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0