Kära läsare!

Hej för fan! :D

Idag har jag varit hos... FILIP! Är ni chockade? ^^, Vi har spelat tv-spel. Extremt roligt spel, man tävlar mot varandra och så finns det en massa olika uppgifter eller man ska kalla det för.
Vi har också kollat på tv, lekt med kaninerna och pratat :) En trevlig dag.

Imorgon ska jag vara med Dilek. Ska bli väldigt kul, vi har inte varit sen i onsdags och det gott folk är fan länge! Hehe.
Btw, vad tyckte ni om Ziggy? :) va va va?! Så söt att man dör.

Jag har hittat julklappar till alla nu, känns så sjukt skönt. Jag tycker inte alls om julen. Tråkig dag och så måste man ungås med familjen en heeel dag. Det bästa är att ge presenter. Att få se gläjden och känna glädjen själv.

"Tänk dig lycklig, känn dig hel. Om du inte tänker med hjärtat tänker du fel" - Jason Diakité

Ha den fett mina vänner! :)

/Jonna

Förresten, vad tycker ni om julen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0