Laleh

Hej!

Helgen var underbar. I lördags var jag med Dilek som ni vet. Det var superskoj! ^^,
Igår träffade jag Filip. Vi var hemma hos honom och kollade på film och mös hela dagen.
Idag har jag varit med Dilek. En väldigt tröttsam dag. Måndagar är ju faktiskt alltid det. Men jag har bara 1 lektion på måndagar vilket är vädigt skönt. Efter lektionen gick jag och Dilek i stan lite och kollade kläder. Jag hittade julklapp/present till älskade Tina. Tina som är en sjukt bra tjej. Vi har varit vänner sen vi var små flickor och bråkade om vem som var bäst i A-teens ^^, Dom hette väl A-teens? Dom där som sjöng Abbalåtar. Jag och Tina har också haft extremt många danstävlingar :) På den gamla goda tiden. Hehe. I alla fall efter stan åkte jag och Dilek hem till henne och lagade mat och slappade. Azra kom också förbi en liten stund. Tröttsam men trevlig dag.


Nu ska jag göra en uppgift till skolan som ska vara inlämnad på onsdag men jag orkar inte sitta med den imorgon så det får bli nu :)

Laleh - Han tuggar kex

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0