Mjau

Nu sitter jag och Dilek här och pluggar så det ryker ur baken. eller woot?
Vi har precis gjort te och jag har mitt älskade vaniljte som Dilek köpte till mig för någon vecka sen <3

För en stund sen satte Dilek på en extremt gullig och bra låt. En låt av Daniel Lindén. Tack för alla fina kattljud Hehe.


Imorgon ska jag och Dilek dricka vin och kolla på film. Det ska bli Sex and the city-filmen och Resident evil. Den senaste då. D.v.s en kalasbra kväll :D
Det här med Resident evil är ett form av beroende. Det var för något år sen när jag fick reda på att Dilek aldrig sett filmerna som vi bestämde oss för att kolla in skönheten! Nu är vi fast.
Nu fortsätter pluggandet :(
/ The J and the D = persika

PEACE!






Detta är skylten vi satte upp på vårt tält
som vi byggde för att hålla oss vakna hela natten.
Tidsfördrift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0