N sync

Här ligger jag i sängen och äter solrosfrö och dricker julmust. Haha bra blandning ;)
Har gjort historia läxan och Dilek kom precis och påminnde mig om en läxa i fotografisk bild. Blä, jag orkar inte.
Jag har lyssnat på N sync nu i kanske 1 timme. Lite nostalgi.
Tyvärr kan jag inte lägga in ett youtube-klipp för alla vägrar dela med sig. Idioter!
Men jag kan tipsa om en suuuperlåt! N sync - Gone

Jag ska berätta en sak för er nu. När jag var liten, jag gick  i 1:an, var jag jättekär i en kille som heter Tobias. Så när jag var ensam så satte jag på Westlife låtar och tvingade fram tårarna. Jag trodde det var så kärlek var. Att sitta och lyssna på kärlekslåtar och gråta över Tobias som inte kunde bli min. Haha, Jonna som 7 åring is the shit.

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0