Narnia

Tjoo.
Igår fick jag tipset av Martin att se filmen Stardust och filmgalen som jag är tog jag tipset till mitt hjärta och JISSES vad jag är glad över det! Den hade helt enkelt allt vad jag vill ha i en film; fantasi, humor, kärlek, fantastisk filmkvalitet, lycklig slut. Jag är en sån där, iallafall för tillfället, som inte tål jobbiga slut. Nu måste jag ha all positivitet som det går att få tag på. :D

Och idag har jag valt att se Narnia - Prins Caspian. Det var väl, heh, nää jag minns inte när jag såg förra filmen men jag gillade den. Den var lite dramatisk men den dög mycket väl ändå så vi får se hur denna blir. :D

Nu ska jag ta en snabb och varm dusch för att motverka mina snötankar :P

Här får ni trailern till Stardust av mig :) Enjoy.

                    
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0