Öl, vin och komedi instead

Hejhej.
Jonna skrev här under att det skulle bli Batman-filmen men tyvärr hittade hon inte den :( så det blev istället en skitrolig komedi som jag faktiskt inte kan komma på namnet på :/ attans.
Ah, det var verkligen trevligt igår. Jonna uttryckte sin kärlek till öl :P snart har hon säkert en altare med alla ölsorter. Hehehe.
Idag har jag inte gjort så mycket. Har kollat in en orientalisk matta som jag ska ha till mitt rum. Har också laddat ner lite musik med Seal :) finfint juh!

Det finns inga ord som kan förklara hur mycket kärlek betyder för mig. Men förhoppningsvis är jag inte ensam om det. Alla borde ju livnära sig på kärlek för det är den finaste gåvan man får i sitt liv. All sorts kärlek; vänskap, pojkvän/flickän, familjekärlek, kärlek till även främmande människor. <3

Ta hand om er
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0