Hola!

Hola på er! :P
Haha, den baren vi bestämde oss för att stanna i hade massor med pensionärer. Och anledningen till att jag skriver Hola (för jag kan inte alls prata spanska) är för att en av dom (med käpp) fortsatte att säga "Hola. Kome sta?" som då betyder Hej, hur mår du? :P Hahaha. Så kul! :D Det var lite jobbigt i början men när man väl kom in i stäming med sina vänner så uppskattade jag gamla gubben lite :)
Men det gjorde kanske inte Jonna och Azra? Vi vet inte vilken av dom gamla det var, men då när mina flickor skulle på toa så försökte han rycka upp dörren och frågade något i stil med "vad gör ni därinne?" Hahahaha. Jonna fick tydligen panik och bad Azra hjälpa henne låsa mannen ut, för dom hade inte hunnit göra det :p Ah! Dessa människor! :D
Jag hade iallafall en underbar kväll! Kände mig högst levande! Och det är ju det man trävar efter varenda dag man vaknar, att leva helt ut. :)

Idag är jag lite öm som ni säkert också har upplevt många gånger efter en natt på krogen, men det gör inget. Jag går runt med ett leende på läpparna hela tiden :D Ser nog lite nördigt ut när jag gör det för mig själv :P

Tack för alla fina kommentarer! Piggar upp en som tusan! Jag kan nog tala för både mig och Jonna när jag säger att vi är väldigt stolta över våran blogg. :D

Dagens film blir Spiderwick, den verkar vara för lite yngre människor än mig själv, but whatever :P

Kissa helst inte i buskar om det kan undvikas
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0