Söndag

Hej på er!

Igår blev det inte fler inlägg på kvällen. Dilek var inne och fixade med bloggen hela kvällen.

Igår var jag ju med Filip. Vi hade jättekul! Vi kollade på Saw 5, den var faktiskt bra. Många säger att det inte alls är så bra, men ni ha fel! Haha. Efter det kollade vi lite på Johan Glans, han är så sjukt bra! Han gör mig aldrig besviken. Sen vid 2 tiden igår natt kom Prozac nation på tv. Underbar film. Alla borde se den :)
Igår skulle jag och Filip träffa Martin, han skulle se Saw 5 med oss. Martin kom men gick efter kanske 10 minuter igen för att han var lite för full :)

Idag vet jag inte vad som händer. Kanske borde stanna hemma och plugga lite men jag vet själv hur jag bli ifall jag stannar hemma hela kvällen. Jag klarar knappt av att va hemma mer än kanske 5 timmar ^^,
Äsch, jag får helt enkelt se senare idag.

/ Jonna
Btw, rökt ost är otroligt gott!

Kommentarer
Postat av: Martin

"Lite för full"? ^^ hehehehe ;D

2008-12-01 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0