suckythursday

Hej sötnosar.
Jag skulle ju träffa Gustav idag men det blev inte av :( Blev jätteledsen i och med jag hade längtat en hel vecka! Sucks :(
Nåja, när jag vaknade hade min bror Kim skickat sms till mig och undrade om jag ville fira julen hos dom uppe i Stockholm. Jag sa såklart nej, för jag vill verkligen vara med min mormor på julen. Det har jag varit varenda år sen vi flyttade till Sverige och det är ju trots allt 9 år i rad. It's a bit of tradition, you know. Så det blir att åka till januari istället. Måste vara svinkallt där men fyyyyyy vad jag vill träffa Ada :D min brorsdotter. Jag har ju fortfarande (!!!) inte träffat henne tros att hon föddes i juli. Men, vad ska man öra, om ekonomin inte tillåter kan man ju inte preci lifta sig längre upp i landet :p Hehe.
Provet gick inte så bra. Jag blandade ihop allting men förhoppningsvis så räcker det till G. :)
Jag ska nog ta och kolla in nån av Jane Austen's bokbaserade filmer. Jag älskar den gamla tiden med fina klänningar och prydda människor. Fast hennes böcker är inte lika stränga som alla eftersom hon är kvinna och stod på sig för att kvinnor också kan vara lika smarta som männen. <3 feminismen föddes :D Hehe.
Näh! Tro nu inte att jag hatar män! Jag älskar män. Men jag vill inte att dom ska tjäna mer än mig eller att dom inte ska få ha ledigt för att umgås med sina barn. Det är ju bara bullshit! :D

Ha en fin torsdag
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0