Tea ftw :D

Tjolahopp!
Sitter här och dricker hinkar med te för att låta bli ciggen :P jobbigt värre att lämna ifrån sig dom små rackarna >.< men jag ska lyckas! I AM HULKEN! HUAAAA :P förlåt, antar att jag har rätt så stort ego för tillfället om att jag är starkast i världen. but who hasnt those moments? ;)
Näh, kollar runt på Josefssons prylar för att hitta något jag vill beställa eftersom Jonna och hennes mamma ska beställa, så tänkte jag passa på när det inte blir nån frakt. men DAMN vad det inte finns något hos dom jag vill lägga en enda krona på! :O
Och så har jag glömt min storlek i studentmössan så nu måste jag ta och vandra i stan nån dag för att kolla upp hur tjock mitt huvud är (hehe). Det finns ju vissa som tycker att det är slöseri med pengar, men jag är redo att lägga ut pengar för jag vill att folk ska se att jag tar studenten utan att behöva skrika halsen av mig.
Sen ska ja gnog ta och titta på en film på youtube. Sluga jävlar som lyckas sätta in hela filmer där. Men för någon som jag som älskar filmer är det überbra! ;)
Nu när jag tittar på vad jag har skrivit i detta inlägget så ser jag att där är massvis med smilegubbar! Ni vet, MSN-skada ;)
Ha det bra och drick inte för myket te. Det tycker inte kisseblåsan om.
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0