Underbara kvällar

Hej på er!

Filip´s föräldrar kom hem idag :) HEJ! Dom hade köpt en parfym till mig. Hihi, gottgott.
Filip ligger i soffan bakom mig och skriker, sjunger och spelar tv-spel. Han är sötare än någonsin.

Igår var trevligt som ni redan vet. Dilek är jätterolig när hon är påverkad ^^. Hon satt och skrek på en kille i filmen som inte berättade för dom andra att han var smittad.
Som ni också vet har jag varit på mobilia.
Hehe, jao. Finns inte så mycket mer att säga då.

Miss Li - Oh boy

/
Jonna

Kommentarer
Postat av: Filip

Snälla föräldrar han har =) du måste ha den bästa pojkvännen i heeeela världen =) han älskar dig jätte mycket kan jag tänka mig. <3 hihi

2008-11-09 @ 01:17:05
URL: http://dorkamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0