Vem är vi?

Vi är i alla fall inte en riktig persika :p Två personer som älskar varann och fenomenet "persikahalva" uppstod tack vare min (Dilek's) mamma. Hon åt persikahalvor på burk hela tiden och jag och Jonna ansåg att vi gjorde varandra hela :D Som ni vet heter vi Jonna & Dilek och MALMOE är våran älskade hemstad ;) Trots att det inte finns tillräckligt med fester som släcker våran törst!

Vi är båda 18 men Jonna är typ, vad är det, 5 månader äldre? :P Hehe. Var en pain in the ass när hon var 18 ensam i hela 5 månader och nu när vi båda är det så tar vi ändå inte till vara av möjligheterna :( Bullt! MHM, men det kommer att komma med tiden. Stålmannen blev inte Stålmannen över en dag, eller hur? :D (alltså, han föddes ju som den men fick träna)

Jag (Dilek) träffade Jonna på lågstadiet då hon var en liten bitch och jag hade nyligen kommit till Sverige så jag körde med kroppsspråk för att bli förstådd, då jag inte kunde svenska (värsta blattemannen :D) Vi blev inte vänner på ett ögonblick (ni vet, kärlek vid första ögonkastet funkar inte med oss :P) utan det tog ca 4 år innan vi ville hålla hand :D

Vi är rätt så speciella. Vissa kallar oss onormala/konstiga och andra föredrar ordet unik. You got to learn to love us, baby!
2009-08-14 firar vi 5 års bästa vän-vänskap :)

Puss på era små skinkor. Jonna & Dilek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0