Vin och batman

Hej!

Igår var jag med min älskling. Det blev inte någon disneyfilm men det blev en komedi som heter The Pineapple Express.
Den var kulig ^^, Han tjocke från Knocked up är med så självklart blir filmen bättre av bara det.
Idag ska jag träffa älskade Dilek!! :D Vi har inte varit på över en vecka nu tror jag. Så det ska bli jättekul.
Vi ska dricka vin och jag kom precis på att jag vill se Batman så det får bli vin och Batman.

Mami ringde och väckte mig kl 10.00 idag och då skulle vi ut och köpa skooor :D Papi köpte ett par skor till mig och sen betalde han ett par andra skor som jag behövde fixa klacken på. Tack papi!! Min kärlek till skor går inte att förklara ord <3
Vi var också ute och kollade julklapp till Amanda. Dom ska nog köpa en spis. Ställ dig i köket kärring.
Nej men inte riktigt kanske. Fast jag vet att vi aldrig skulle ha köpt en spis om Jennie skulle ha fått en pojke istället.
Nu ska jag ner i tvättstugan och hjälpa mami  hänga upp all tvätt.

Vi hörs ikväll <3

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0