Ziggy och Amanda panda

Heeej! :)

Kom hem för en stund sen. Det var jättetrevligt hos min syster! Kattungen heter Ziggy och är den sötaste ever :D
När vi kom dit igår så åt vi middag sen satt vi och kollade på tv hela kvällen men det var trevligt. Det är ju inte ofta jag umgås med min familj. Imorse ville papi köra hem ganska tidigt p ga snön och så. Amanda var jättesöt och sprang runt och pussade på alla och vinkade hejdå.
Inatt vaknade jag vid 5-tiden av att papi snarkade extremt högt och jag kunde inte somna om. Jag låg där och kämpad för att somna och jag var så trött att jag nästan började gråta så högt det lät. Det kanske låter kul men det var hemsk.
Mitt i allt kom jag att tänka på Dilek. Haha, om hon vill kan hon få förklara det en annan dag.
Åhh, ni anar inte så mysigt det var med Ziggy. Han var så gosig och ville hela tiden mysa eller leka! :D Jag bad papi om en katt hela kvällen men han vägrar.

Ikväll ska jag hem till Dilek en stund och träffa Simba och sen vidare hem till Filip och senare hem till Martin där jag och Filip ska vara resten av kvällen. Hemma hos Martin befinner sig Micke med. Det ska bli trevligt :)
Jag ska gå och duscha nu. Ni får ha en jättefin lördag!

/ Jonna


Ziggy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0