Filip..

Det blev en väldigt trevlig kväll med goood mat :D Tack för allt Azra.
Jag ligger i sängen och är supertrött. Ska snart stänga av allt och sova.

Några saker jag har tänkt mycket på den senaste tiden är saker vi tar för givet. Jag tar för givet att jag ska vakna upp imorgon och allt ska vara som det var idag. Dvs. att jag har min familj, mina vänner och min pojkvän Filip.
Självklart att jag är rädd det ska hända min familj eller mina vänner något. Men det jag har blivit väldigt rädd för är att det ska hända Filip något. Att vakna upp en dag och inte ha Filip som pussar på mig och säger hur mycket han tycker om mig eller hans trygga famn. När du håller om mig sådär hårt och allt känns så jävla bra.
Filip, jag älskar dig.

Usch, sådana tankar är fan inte bra för en ^^,

Förresten, tack Melvin som skrev vår första kommentar. Jag hoppas du kommer fortsätta klicka in här :)

/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0