FREDAG :(

Hi babes!
Regnig kväll. Hm, men jag gillar det. Ljudet av dropparna. Den kalla vinden som inte kan komma in i hemmet. Såvida man inte ska ut såklart ;) haha, dö inte Jonna :D
Njah, har typ inget att göra idag. Skickade sms till en tjejkompis men förmodar att hon jobbar tills 8 såsom hon brukar göra. Sen så är jag ju inte heller säker på om hon kan träffa lilla mig. BuHu! :(
En positiv sak är iallafall att Jonna finaste fick tag på sin klänning :) som det står under mitt inlägg. Hä Hä Hää!

Jag fick en sån där Game Boy av min ena bror när jag var, hm, 13? Något sånt iallafall. Det är den "äldsta" versionen utan färg. Jag har bara Pokemon-spelet så jag tänkte att jag skulle gå ut och jaga begagnade spel och bli en söt-game boy-nörd :P Kostar säkert bara typ 2 kr/spel. Ibland är det bra att vara sen ;)

Ha en fin kväll, babes :D
/Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0