Love doesn't come free

Hej små sötnosar.
Så nu var det ett tag sen jag bloggade. Anledningen är att jag blev överdeppig pga ett antal problem och den natten sov jag hur kasst som helst så det fanns ingen kraft kvar att släpa sig till datorn för att skriva in läget. och inatt sov jag också jättedåligt, men denna gången så lyckades jag krypa fram till tangentbordet :)

Jao. Bästa vänner. Ordet väger tungt. Bästa. Men det är ju sanningen. Jag älskar Jonna's vänskap. Men ALLA, och då menar jag att ALLA relationer har sina bråk och missöden. Och det menas inte med att vänskapen inte betyder något. Många människor lyckas inte lappa ihop sina relationer rätt, men på något sätt, på något väldigt uppskattat sätt, så vet både jag och Jonna när något är på tok (i dem flesta fallen) och ibland behöver vi inte ens tala ut om saken utan båda vet. Vi vet, när vi ser varann i ögonen, att allt är bra igen, att det inte är någon fara. Jag älskar den kvinnan så otroligt mycket så jag vet inte om jag nån gång kommer att träffa någon som kommer förstå det, förutom mig och Jonna.


Love surely doesn't come for free. You have to fight for the beauty.

En massa kärlek till er där ute
//Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0