Min syster :D

Gomorgon :) eller ja, typ...

Jag vaknade bara för en stund sen. Sov i nästan 12 timmar. Väldigt väldigt skönt. Jag har nog inte sovit ut på två veckor och kan inte göra det denna veckan heller. Min syster kommer idag och amanda. Amanda är min syster, Jennies bebis. Eller ja, jag vet inte om man kan kalla henne bebis längre, hon är 1,5 år. Sååå söt, jag kommer gosa ihjäl henne denna veckan :)
Ska bli jättekul att träffa er!


Idag måste jag städa jättemycket. Mitt rum så katastrof och Jennie ska ju ta över mitt rum nu i en vecka så jag måste göra det fint till henne :)

Nu ska jag fortsätta äta min goda mackor med paprikamjukost och dricka min varma o´boy.
Ha en jättefin dag.

Puss
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0