Mysdag


Hej bloggiloggi!
Igår var trevligt. Som sagt så var jag hos min pojkväns vän :P
Vi kollade på film, drack och pratade. Träffade en väldigt skum person och en annan som hade mun stor nog att äta mig hel med :(
Nog om gårdagen (för så kul var det faktiskt inte :P)

Idag ska jag hem till Filip. Vi ska kolla film och äta ostbågar. Självklart ska vi göra lite annat med.
Hihi! ;D




JAG SAKNAR DILEK!

Och en annan sak. Varför säger man tjej/killvän? Varför inte bara säga min vän?
Är det verkligen så viktigt att säga könet? jag förstår om man pratar med någon man tycker om och säger t ex. "min killvän" men gör man inte det endast för att få den man tycker om lite svartsjuk?

PUSS och så :)!

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0