saturday night

God morgon!
Idag ska jag och Jonna försöka avsluta bloggens utseendemässiga del. Längtar att pilla med en massa kodade saker som man har blivit duktig på. "I am a coder" :P

Ikväll ska vi ha en finemang supkväll med 2 andra tjejer som är helt igenom underbara! :D
Det var verkligen längesen man smuttade på alkohol, miss it. (Nej, inte alkoholist :))
Ska bli vin & vodka. Jag ska försöka mig på att blanda en drink som heter "Splash" som består av vodka, körsbärslikör och Grape Tonic. Good luck me!

Jao, kanske borde säga vad det är jag gör just nu också. Självklart, skriver inlägg, smuttar på kaffe och lyssnar på tv (observera, tittar inte). Sen så skriker jag tyst efter cigg. Kämpigt att sluta. Ska nog köpa en liten pokal ämnad mig när jag har klarat av att skita i mina 2 cigg/dag som jag fortfarande får röka. :D

Näh, detta får duga som den första "seriösa" inlägg jag skriver på min och 2persikahalvas blogg ;)

Have a great day! Dilek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0